About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 23 października 2013

Lirene - intensywna regeneracja Balsam skóra sucha i szorstka


A żeby nie było tak "czarno" - pragnę przedstawić wam balsam, który w 100% spełnia swoje zadanie.

Ten balsam odkryła moja kochana mamusia :) Za co składam jej ogromne DZIĘKI!

Używamy go już 3 miesiące, i spokojnie mogę powiedzieć
JEST SUPER! 

PRZED PAŃSTWEM :




Balsam dzięki specjalistycznej formule lipidowej skutecznie regeneruje i odżywia skórę.   Składniki formuły doskonale pielęgnują skórę zapewniając jej korzyści niezbędne dla 100% regeneracji. Formuła lipidowa z olejem brzoskwiniowym odbudowuje i wzmacnia naturalny płaszcz lipidowy skóry.   Wosk z oliwek w połączeniu z alantoiną uzupełnia niedobory substancji odżywczych niwelując uczucie napięcia i szorstkości. Glucam® wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku przywracając jędrność i elastyczność.  Gliceryna przywraca skórze miękkość, usuwając mikropęknięcia i zgrubienia. Kremowa konsystencja zapewnia przyjemne rozprowadzanie produktu i szybkie wchłanianie.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Triethanolamine, Acrylate/C10-30 Akyl Acrylate Crosspolymer, Prunus Persica (Peach)Kernel Oil, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Methyl Gluceth-20, Allantoin, PEG-8, Algae Extract, Citric Acid, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, DMDM Hydantoin, Propylparaben, Potassium Sorbate, Prfum, Butylphenyl methylpropial, Linalool, Alpha-Isomethyl lonone, Coumarin, Benzyl Salicylate, Limonene.

Teraz moja kolej, na szczęście będzie to przyjemność ! 

1.  OPAKOWANIE JEST ESTETYCZNE I BARDZO ŁADNE



2. POSIADA ŚWIETNE ZAMKNIĘCIE -, KTÓRE NIE POWODUJE "ŁAMANIA PAZNOKCI "
- DZIĘKI CZEMU CZĘSTO PO NIEGO SIĘGAM




3. KONSYSTENCJA JEST REWELACYJNA.
PRAWDĘ MÓWIĄC PRZYPOMINA DELIKATNE MLECZKO


4. Z ŁATWOŚCIĄ UTRZYMUJE SIĘ W MIEJSCU,
W KTÓRYM ZOSTAŁ APLIKOWANY. NIE TOPI SIĘ, NIE SPŁYWA, DAJE MI CZAS, ABYM MOGŁA RÓWNOMIERNIE ROZPROWADZIĆ GO NA CIELE.


5. WCHŁANIA SIĘ BARDZO SZYBKO, CO UŁATWIA DALSZE WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PIELĘGNACJĄ - JA BARDZO LUBIĘ BALSAMY DO CIAŁA, KTÓRE BŁYSKAWICZNIE SIĘ WCHŁANIAJĄ - NIE LUBIĘ CZEKAĆ....
Nie pozostawia na skórze tłustego filmu



DZIĘKI NIEMU CZUJĘ, ŻE MOJA SKÓRA JEST NAWILŻONA I ZREGENEROWANA.
JEDNOCZEŚNIE POZOSTAWIA BARDZO PRZYJEMNY ZAPACH ( ŁAGODNY ) - KTÓRY CENIĘ W BALSAMACH DO CIAŁA.

WYDAJNOŚĆ JEST DOBRA I CENA ODPOWIEDNIA
POLECAM GO OSOBOM, KTÓRE POTRZEBUJĄ NAWILŻENIA I REGENERACJI - NIE BĘDZIECIE ŻAŁOWAŁY!
CENA
17 zł/250ml


10 komentarzy:

  1. Generalnie Lirene w swym asortymencie posiada przyzwoite balsamy. Ja najbardziej upodobałam sobie ten brązujący z kawą. Pachnie nieziemsko.

    Kochana, przepraszam, że dopiero odpowiadam. Byłam tak zabiegana z powodu choroby córki, że nie miałam czasu, aby zajrzeć na ulubione blogi.
    Ten drugi blog, na którym publikowałam informacje o próbkach, zamknęłam półtora roku temu. Wszystko przeniosłam na Facebooka.
    A jak Ty się czujesz? Wyzdrowiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię Lirene - jeszcze mnie nie zawiódł :)
      A mnie nie przepraszaj, tylko czasem daj znać co z WAMI bo niektórzy umierają ze strachu - czy coś się nie wydarzyło!

      Usuń
  2. hm.. może nawet skuszę się na kupno tego balsamu. Zbliża się zima a moja skóra wygląda... no, nie najładniej. Jest cała sucha i popękana. jak zwykle z resztą o tej porze. :/ + zapraszam do mnie http://opowiadaniaxxd.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia jest nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie zapomniałam,że Lirene ma fajne balsamy.Chyba w ubiegłym roku kupiłam z tej firmy i byłam bardzo zadowolona.Później zaczęłam używać innych marek a o starej dobrej firmie zapomniałam.Pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, czasem sobie coś przypomnieć prawda? :D Cieszę się,że odświeżyłam w ten sposób pamięć :)

      Usuń
  5. Świetna recenzja, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo obecności parafiny wydaje się być dobry :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...