About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 11 lutego 2014

Pierwsze efekty współpracy z LaLill

I nastał ten dzień, w którym to , mogę  pokazać co zawierała paczka od …. LaLill. :D
Paczka, z niesamowitą zawartością – szczególnie dla „mola lakierowego” – jakim jest Zebra!





Zawartość przesyłki, była tak duża, że dostałam szału !
Pozytywnego szału – tylko w głowie pojawił się problem typu –
I JAK TYM PRACOWAĆ?”.
Ale bez niczego ,szybko ogarnęłam temat i zabrałam się za pracę! 


Nie chciałam zdradzać wcześniej zawartości,  gdyż  chciałam Wam pokazać automatycznie efekt, jaki uzyskałam za pomocą poniżej przedstawionych przedstawicieli „ paznokciowego szaleństwa”:)
 
Żelowe paznokcie ?
Ha ha ha – tak, i to u Zebry , na naturalnej płytce ! 

LaLill, obdarowało mnie tyloma barwami, że jednak pozwolicie, a pokaże Wam je po kolei. Bo inaczej wszystko się pomiesza, i nic nie będzie „fajne”.
To mój pierwszy raz ( żelowych lakierów ). Zatem, proszę się nie śmiać :]
Starałam się jak mogłam, aby Wam pokazać piękny kolor – już chyba wiecie, że kolory niebieskie to moje ukochane kolory : ]

                                                                   Odtłuściłam paznokcie

Nałożyłam Twin Coat


Wykorzystałam : lakier niebieski ( nr.56)
                                      lakier biały        ( nr.60)

To była ciężka praca, ponieważ nie wiedziałam ile, nie wiedziałam jak , nic nie wiedziałam na temat nakładania tego typu lakierów.

Ale mimo lekkiego „wstydu” – bo Wy pewnie zrobiłybyście to sto tysięcy razy lepiej – jednak pokazałam Wam co wykonałam Ja : ]
LaLill tak mnie zaskoczyło, taką przesyłką, że słów mi brakowało aby się wysłowić i poprawnie coś powiedzieć : D
A jeszcze kolory również trafione – normalnie SZACUNECZEK!


Twin Coat spisał się również rewelacyjnie „zastępuje BASE COAT oraz TOP COAT.”

Oto przedstawiciele, którzy poszli na pierwszy ogień , i dzięki którym, miałam wspaniałą zabawę i niesamowity „pierwszy raz” :D

Muszę przyznać, że płytka pokryta takim lakierem jest niesamowicie twarda.
Nie mogłam się na początku przyzwyczaić, myślałam, że zaraz o coś „zadrę” i po ciężkiej pracy – przyjdą gorzkie łzy.

Jednak nic takiego się nie wydarzyło  - a po chwili zrozumiałam że…
„ UUuuuuu Mogę wszystko! Wszystko możliwe jest gdy ….” ;)
 
A jak Wam się podobają takie lakiery ?
Nigdy wcześniej nie miałam żadnych tipsów, ani żadnej innej sztucznej formy na paznokciach ! 

A „żelki”, zrobiłam na swoich naturalnych pazurkach : )
Dla mnie te lakiery ( myślę, że pozostałe również ) –są po prostu SUPER!
Nie dość, że cena jest w porządku – to cała reszta jeszcze lepsza!

SPRAWDZ CENĘ SAMA! :D:D:D:D

( Ale mam radochę – nie jestem w stanie Wam tego pokazać tutaj – musicie mi uwierzyć na słowo „pisane” :D )
 

Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z tej przesyłki.
Lakier bardzo dobrze się nakłada, kolor na żywo jest obłędny! ( pod warunkiem, że lubi się tego typu kolory ) ;)
Trwałość – wiecie jak mówią , że lakier żelowy może „żyć nawet 2 – 3 tygodnie?”. To może jest prawda, jednak ja testowałam go na paznokciach 7 dni – ponieważ szybko się znudziłam niebieskimi pazurkami i musiałam po prostu zmienić kolor :D

W sumie to nie dałam rady nie zmienić, żadna z Was by nie wytrzymała dłużej z jednym kolorem na pazurkach – mając świadomość, że w pudełku czekają następne~!



Bardzo dziękuję LaLill, za otrzymane produkty, które z czasem będę przedstawiała swoim czytelnikom, ale i również dziękuję za okazane zaufanie.
Dziękuję także, za brak ograniczenia czasowego, i możliwość swobodnej recenzji.
http://www.lalill.pl/

Dzięki Państwu – Zebra ma niesamowitą satysfakcje, pracując na tego typu lakierach – i eksperymentując ze swoimi paznokciami !
Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję !!!

34 komentarze:

  1. Nigdy nie powiedziałabym, że nakładałaś żelowy lakier po raz pierwszy, wyszło fantastycznie! Świetny efekt, poaznokcie niesmowicie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to mój pierwszy raz - a moje zdziwienie, że same "żelki" otrzymałam , było jeszcze większe - bo nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tego typu lakierami.
      ALE! - Jeżeli efekt się podoba - to BARDZO SIĘ CIESZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że efekt się udał ! :D

      Usuń
  3. Wooooooooooow, jaka cudowna ta paczka ;D Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak paczka cudowna! :) Testowanie bardzo przyjemne! :D

      Usuń
  4. oooo... też lubisz niebieski jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kolorek! Ale Ci się udało z tym zestawem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadnij,jakiego koloru mam teraz paznokcie? BLUE!!!!!!!!!;)fajowa przesyłka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym oszalała pozytywnie jak bym dostałą taką paczuszkę :)
    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy oszalałam, czy do reszty zwariowałam - tak mnie LaLill zaskoczyło, że tchu brak!:D

      Usuń
  8. ślicznie wygląda na paznokciach, w dodatku świetny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wikusia poczekaj aż zaprezentuję inne kolory ! :D

      Usuń
  9. Yeah!! Congrats.
    They look great! Great nailart job

    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle wyszło, na prawdę!! Ja nie umiem się bawić w takie rzeczy, ze wszystkim muszę chodzić do kosmetyczki, dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monnie normalnie aż nie wierzę, naprawdę jest aż tak ciężko? :(

      Usuń
  11. Wow, to naprawdę wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że masz nowy nagłówek : ) super
    Gratuluje współpracy zebro !

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jakie Ty masz cudne te paznokcie! Idealne wręcz! :O:D Paczuszka jest mega duża, tylko pozazdrościć... ;p;* świetnie Ci to wyszło, też nie wiedziałabym jak się do tego zabrać;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie, lakier na takich paznokciach wygląda suuuuper! Naprawdę piękny kolorek:) I efekt też superowy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam żelowych paznokci :) Chwilowo muszę moje doprowadzić do stanu używalności, tj. przeprowadzić na nich kurację odżywką z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paznokcie, gratuluję współpracy .

    OdpowiedzUsuń
  17. no no no, zawartośc paczki powala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie Ty masz piękne pazurki, zazdroszczę,! Paczka full wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromnie Ci zazdroszczę takiej współpracy, ale oczywiście gratuluję ;) Już ja bym wiedziała co z taką paczką zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...