About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 9 maja 2014

Zapraszam Was do SKLEPU :]



KONESER ZDROWIA OSOBIŚCIE



Nie tak dawno, postanowiłam wybrać się na miasto – w celu zakupu soli, którą oferuje Koneser Zdrowia. Kiedy dojechałam na miejsce, w cudownym klimatycznym małym sklepiku zastałam uroczą i bardzo miłą KIEROWNICZKĘ [ Pani Małgosia] . Intuicja podpowiadała mi, abym się nie bała, ale z uśmiechem na twarzy zapytałam – czy mogłabym zrobić kilka zdjęć.

               Pani Małgosia, machnęła pięknymi oczami na TAK – no i zaczęło się!


Pstrykałam zdjęcie za zdjęciem – bo tak mi się tam spodobało, że nie mogłam się oprzeć. Wszystko idealnie rozmieszczone, produkty wyjustowane idealnie. Prawdę mówiąc, nie wierzyłam w to co widzę.
Zobaczcie o czym mówię.

Sklep jest mały  - ale jak tam przytulnie!
Z niczym nie było problemu – wszystko podpisane – od razu oczy spoglądały na to, za czym przyszliśmy do sklepu :] ( Moje rzucały spojrzenia wszędzie – ponieważ na początku rozmowy, powiedziałam p. Małgosi, iż pokażę ICH sklep na blogu, ponieważ jest WART uwagi. Jak się cieszyłam, że miałam przy sobie aparat!!! ) – Inaczej bym nie prze żałowała!
 


 

Po zrobieniu zdjęć, zakupiłam sól i spędziłam miłe chwile na rozmowie z Kierowniczką :] Zadawałam pytania – i automatycznie otrzymywałam odpowiedzi. Pytałam o wszystko, mogłabym powiedzieć, iż zrobiłam wywiad! Byłam zaskoczona wiedzą pani Małgosi. Nie postawiłam pytania, na które by nie znała odpowiedzi. I wiecie co Wam powiem ? WYBIERZCIE SIĘ DO KONESERA ZDROWIA OSOBIŚCIE – NIE BĘDZIECIE ZAWIEDZENI, A DZIĘKI TEMU DOWIECIE SIĘ WSZYSTKIEGO CO TYCZY TEMATU ZDROWEGO ODŻYWIANIA, CZY PRODUKTÓW , KTÓRE SĄ W OFERCIE SKLEPU.
Nie miałam przyjemności spotkać Szefowej, ale pani Małgosia zaspokoiła moją potrzebę wiedzy :]


W ofercie sklepu, są różne produkty – widzicie na zdjęciach, ale również są dostępne ZESTAWY – takie typowo na prezent. Z jakiej okazji? To już od Was samych zależy. Cudownie popakowane, z odpowiednio dobraną zawartością – będą doskonałą niespodzianką dla każdego!


19 komentarzy:

  1. Aż żałuję ze u mnie nie ma takiego sklepu.
    Oj buszował bym tam do wieczora i wróciła rano:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego wierzę? :D Bo sama to przeżyłam~~~:)))))) Oj żałuj, bo jest czego żałować!!

      Usuń
  2. Oj to widać, że w tym sklepie człowiek się nie zgubi. Fajny sklepik, szkoda, że u nas takiego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi to mówić, ale jest czego żałować naprawdę jest czego . Mam nadzieję, że na zdjęciach pokazałam Wam to co widziałam własnymi patrzałkami :D

      Usuń
  3. Uroczy sklep i bardzo cenne, że sprzedawca zna się na tym, co sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Pani Małgosia na każde moje pytanie znała odpowiedz. Inaczej powiem, nie że znała - ONA ma wiedzę!!!!!! :)

      Usuń
  4. Ale żeś zaszalała z tymi fotkami Zeberko ;DD U mnie w okolicy chyba nie ma takiego sklepu, a rzeczywiście ciekawe produkty można tam znaleźć, a wszystko jest świetnie opisane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klauduś , powiedz jak miałam nie robić fotek, kiedy wszystko takie idealne ? :)) Nie da się!! :)

      Usuń
  5. Ooooj duuuużo zdjęć :) ale jak widać , nawet w takim niewielkim miejscu można znaleźć wszystko czego się potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bogato:) też się muszę tam wybrać a mam chyba najbliżej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super sklep i jak wszystko fajnie podpisane, ze ie trzeba szukać bo "samo sie znajduje" P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeberko, widzę że aparat też jest niezbędnym dodatkiem do Twojej torebki:)
    Sklepik - marzenie. W jednym miejscu tyle dobrodziejstwa, ale przede wszystkim dobra, profesjonalna i kulturalna obsługa. U nas takiego nie ma, a szkoda.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudowności w tym sklepiku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że stworzono taki sklepik! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego :) świetnie pomyślane z tymi podpisami - tak powinno być we wszystkich sklepach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. zanim u mnie otworzą taki sklep to milion lat minie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. och, gdybym tylko w totka wygrała :D

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...