About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 16 czerwca 2014

ENTLICZEK DZIECIĘCE CENTRUM HANDLOWE



Jak już wspominałam, jednym z naszych partnerów spotkania blogujących mam, był ENTLICZEK, od którego każde dziecko otrzymało prezent.


Wszystkie prezenty dotarły do nas podpisane, i w pięknych torebeczkach. Żadna z nas nie miała wątpliwości, który  prezent jest dla którego dziecka.

Mój synuś, bardzo się ucieszył z zawartości torebeczki od Entliczka, ponieważ jak większość chłopaków, roboty, transformersy i inne tego typu zabawki – są po prostu pożądane.
W torebeczce znalazł właśnie TRANSFORMERS PREDACON RIPPERSNAPPER.

Ach co to była za radość!
Bawiąc się, pięknie wymawia całą jego nazwę – z którą Ja osobiście mam problem, bo język mi się po prostu plącze :]
 


Dziewczynki otrzymały kucyki pony, a chłopcy transformersy :] Nie pamiętam co dostały młodsze dzieci bo ja na chwilę obecną mam tylko syna :]

Znam to centrum i polecam wszystkim!
Znajdziecie tam wszystko dla Waszych pociech!
Z resztą sami zobaczcie , jakie cuda się tam znajdują.
Entliczku – dziękuję również Tobie, za piękne prezenty dla naszych dzieci.
 


SKLEP – ENTLICZEK
FANPAGE – ETLICZEK


8 komentarzy:

  1. Takie upominki to dla dzieci wielka radość i frajda.
    Szkoda, ze my mamy ten beztroski świat już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Majka dostała maskotkę a starsze karty UNO i płyty z bajkami które są hitami i ciągle je oglądają nawet w różnych wersjach językowych :-) normalnie nie do znudzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córa zbiera transformersy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje chłopaki uwielbiają te zabawki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że prezenty zostały dostosowane do płci i wieku dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jakiego ty masz pięknego kolorystycznie transformersa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak to już jest z tymi naszymi dziećmi, że niby ciężka jakaś nazwa Transformersa czy Innego bohatera - dorosły język łamie, a dziecko wymówi bez problemu! Super ten Transformers;)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...