About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 18 czerwca 2014

NATUPHARM - Przeciwpotliwa pasta do stóp :]



Nadszedł czas na recenzję czegoś, co spisało się rewelacyjnie!
WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI! :]



Produkt otrzymałam od prostoznatury.pl – nie wiem jak mi się to udało – ale jakoś to się stało :D ( Z czego jestem mega dumna! )

Dobra, co Ja Wam tu będę trele morele pisać – przejdźmy do konkretów!
Pasta zabezpieczona jest przed niewłaściwymi paluszkami takim wewnętrznym wieczkiem – co sprawia, iż mamy pewność, że nikt wcześniej nie maczał w niej paluszków :]

Pojemniczek biały, elegancka oprawa graficzna –„stopka” świetnie się prezentuje :D Pojemniczek o zawartości 50g – wystarczy Wam na długo – czego JA jestem żywym dowodem.

Konsystencja – szał! Ja myślałam, że będzie taka „miękka” a tu proszę – NIESPODZIANKA! – Genialna konsystencja „twarda” + „ubita” = rewelacja.
{ DOPIERO PODCZAS PORZĄDNEGO TESTOWANIA , ZROZUMIAŁAM DLACZEGO JEST TAKA } – Ale o tym za chwilę. :]
 
Zapach – osobiście kojarzy mi się z cukierkami od dziadziusia :] Takie pyszne, smaczne :] Delikatna nutka szałwii + kilka listków mięty = mmmm
Ślad :D – Kiedy nakładam pastę na stopy, przez chwilę widzę w którym miejscu została nałożona , [ zanim mrugnę oczami -] pięknie wchłania się w skórę i czyni swoją powinność.
Działanie – Świetnie się wchłania – i nie pozostawia po sobie śladów, dzięki temu zaczyna automatycznie pracować. Wysusza skórę ( ale prawidłowo ) – dzięki temu stopa nie ma szans na „siódme poty”.
Używa jej każdy z nas i nikt nie odczuwa nieprzyjemnego zapachu stóp.
Zwracam uwagę szczególnie na męża, który po całym dniu tyrania wraca wycieńczony do domu – i wiadomo jest, że cały dzień swoje stopy trzymał w jednej parze obuwia. A skoro tak, to wiadomo , że stopa lubi się spocić, a przy okazji może nie pachnieć zbyt ładnie. ( Z resztą co Ja tak punktuję, przecież nawet kobietom , po całym dniu w jednym obuwiu – nie zbyt ładnie pachną stopy – to normalne ).
I WŁAŚNIE TU – zjawiła się CUDOWNA PASTA DO STÓP, KTÓRA NIE POZWALA, ABY STOPA SIĘ POCIŁA, I WYDAWAŁA NIEPRZYJEMNY ZAPACH.




Wydajność – Bardzo dobra, pasta ma „zbitą” konsystencję i dzięki temu wystarcza na bardzo długo. Ach może nie do końca dzięki temu – bo prawdą jest, iż wystarczy nałożyć odrobinkę na stopę = i już mamy komfort!
To odkrycie, jest dla mnie bardzo cenne!
Dlaczego?


Ponieważ niesamowita ilość moich znajomych – ma problem ze stopami.

A teraz, kiedy wypróbowałam tę pastę na swojej rodzinie, i na sobie – z pełną odpowiedzialnością i radością mogę ją REKOMENDOWAĆ!
TAK KOCHANI – ZEBRA
P-O-L-E-C-A!

Produkt otrzymałam od PROSTOZNATURY.PL
Zapraszam również na ICH fanpage.


http://prostoznatury.pl/pl/searchquery/NATUPHARM/1/full/5?url=NATUPHARM


Za wydajną pastę zapłacicie 7 zł/50g – to grzech nie wypróbować! :]

Zakupić ją można TUTAJ


13 komentarzy:

  1. Ja również dostałam tę pastę do testowania. Jestem również zadowolona, choć konsystencja mnie nieco zdziwiła. Zapach super, również kojarzy mi się z cukierkami :-) Muszę jeszcze przekonać do niej mojego Męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej pasty. Super, że się sprawdziła :).

    OdpowiedzUsuń
  3. oo super sprawa. Mojemu właśnie po całym dniu w pracy jak ściąga buty, to z lajta kopią stopy, więc z chęcią bym wypróbowała tą pastę :) Zresztą ja przy okazji też bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jA używam dezodorantu z talkiem ale nie spisuje się tak rewelacyjnie, mam chęć na tą pastę.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to chyba muszę zafunodwać mężowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam dużego problemu z potliwością stóp, wystarcza mi zwykły spray z Rossmanna, ale dla osób borykających się z tym kłopotem to może być ciekawa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow fajny produkt, nie widziałam jeszcze takiej pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na razie nie mam takiego problemu - Odpukać! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka pasta to coś idealnie dla męża mego ale również tak jak mówisz i mnie by się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O właśnie - to jest problem, jak cały dzionek zasuwa się w jednych butach! Tym bardziej, jak mój mężu w opinaczach wojskowych chodzi 3/4 dnia! Więc taką pastę musiałabym zakupić dla niego;) Dzięki za opinię;)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...