About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 17 lipca 2014

Balsam do opalania / Balsam po opalaniu = Soraya



Odkąd pamiętam, na każdy wypad nad wodę zabieramy „ochronę” od Soraya. Czy to balsamy, czy olejki, czy inne "mazidełka" do ciała – zawsze z nami nad wodą jest właśnie Soraya.
I tym razem tak było…

Balsam do opalania z SPF 50 – przeznaczony był dla małego ;] Ale i duży chciał spróbować – bo bał się o swoje plecy i ramiona. Dlatego też test odbył się na dwóch ciałach. Ja się nie chroniłam przed promieniami tak intensywnym filtrem – bo chciałam być jak murzynka, - którą jestem co roku jeśli tylko słoneczko zagląda do mojej  „wioski” ;]
Balsam do opalania :       
+ Ładne opakowanie
+ Świetnie pracująca pompka – ułatwiająca wydobywanie balsamu
+ Bardzo delikatny zapach
+ Dobra konsystencja  / jednak potrzeba troszkę czasu aby go dobrze rozetrzeć,
i nie wyglądać na „trupa” ;]
·        REWELACYJNIE CHRONI SKÓRĘ PRZED INTENSYWNYMI PROMIENIAMI!
        
      Miki przebył cały dzień, na łonie natury – kiedy było intensywne słonko – i nie doznał żadnego oparzenia, czy innego bólu związanego z promieniami słonecznymi. Został ładnie i delikatnie opalony – dzięki SPF 50 – zapewniam WAS, WASZE DZIECI NIE DOZNAJĄ ŻADNEGO BÓLU! : )

Ale jak wspomniałam powyżej, balsam użył również mój mąż :] Kazał się wysmarować , bo bał się o swoje plecy i ramiona. Na zdjęciu widzicie dość dużą ilość – ale spokojnie – wysmarowałam go całego ;] – A to co widzicie to tylko na potrzebę  napisania kilku słów :]

„Badania potwierdziły, że przy prawidłowej aplikacji preparat:
- wydłuża 50-krotnie czas bezpiecznego przebywania na słońcu,
- zapewnia ochronę SPF 50, co odpowiada blokowaniu 98% promieniowania UVB,
- skutecznie chroni przed promieniowaniem UVA (PPD 30)
- o 98% redukuje ilość wolnych rodników, które powstają w skórze pod wpływem promieniowania UV i powodują procesy fotostarzenia się skóry.”

A teraz słów kilka o BALSAMIE PO OPALANIU DLA DZIECI :]




Kiedy byliśmy nad wodą, była z nami moja sąsiadka i jej dzieci. Mając ten balsam – po powrocie do domu – pukała i prosiła o coś dla dzieci bo ( kiedy chciałam jej użyczyć balsamu do opalania – ODMÓWIŁA – stwierdziwszy „ A wiesz Kochana, niech złapią troszkę koloru”. )
Dlatego też opinia o balsamie nie będzie moja tylko mojej sąsiadki :] Ja ją tylko napiszę :]




„ URATOWAŁAŚ IM SKÓRĘ!” – Takie stwierdzenie padło przynajmniej 4 razy podczas naszej rozmowy. Balsam złagodził czerwone plecki i nóżki, ukoił ból który towarzyszył dzieciakom podczas zwykłego siedzenia na krześle. Ona sama smarowała swoje łydki, - które były tak czerwone, jak najbardziej agresywna czerwień na świecie. – Stwierdziła, że 2 godziny po aplikacji balsamu, ból zmniejszył się i to bardzo. Dlatego sąsiadka Zebry – POLECA :]




 A teraz słów kilka o samym produkcie.
+ Ładne opakowanie – tym razem bez pompki :]
+ Świetna grafika ( kolorystycznie bardzo nam się podoba )
+ Bardzo dobra konsystencja
+ Szybko się wchłania
+ Łagodzi FAKTYCZNIE łagodzi „rozpalone ciała”
+ Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach
+ Bardzo skuteczny PO opalaniu <- to słowa sąsiadki :]

Dlatego kończąc , powiem jedno.
POLECAM – nie będziecie żałowali :] Fajna ochrona przyda się każdemu. A skuteczna ochrona jest obowiązkowa – szczególnie jeśli chodzi o najmłodszych.




A jakiej Wy używacie ochrony przed słoneczkiem ?





http://www.soraya.pl/

15 komentarzy:

  1. No to nad morze będzie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na słonce z soraya uzywalam przyspieszacza opalania w mgielce niestety juz go nigdzie nie widzę ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten balsam po opalaniu by mi się przydal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sam raz na wypad na plaże :) i po plaży

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kremiki do twarzy to niezmiennie używam Dermedic spf50 i jestem bardzo zadowolona.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze kosmetyków do opalania z Sorayi, więc będę musiała wypróbować, skoro takie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla takiego bladziucha jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak do opalania to tylko Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam właśnie kosmetyków sorayi, tylko niższych filtrów :D są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! :) Muszę też wypróbować ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mhm, ja też uwielbiam te balsamiki :) Jestem przykładem na to, że dorośli też czasem wolą wersje dziecięce kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Do serii słonecznej Soraya mam zaufanie już od wielu lat. Sprawdza sie nawet w bardzo egzotycznych i upalnych krajach. kremy z wysokim filtrem łatwo sie rozsmarowują nie są tępe jak większość i nie spływają po każdym wejściu do wody.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że o nim nie wiedziałam, gdy na wakacje jechałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez bardzo polecam! Krem do opalania super działa, szybko sie wchłaniają bardzo dobrze chroni skore a ten po opalaniu łagodzi i super chłodzi ! rewelacyjne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę koniecznie wypróbować te balsamy przed i po opalaniu.
    Używałam wcześniej, ale innej marki, a czytam, że od Soraya są super !
    Dziękuję za świetną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...