About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 21 lipca 2014

Exclusive - Krem do rąk i paznokci regenerujący



Słów kilka o bardzo dobrym, wręcz idealnym kremie do rąk / Exclusive/ .


Exclusive  - Krem do rąk i paznokci regenerujący
"Delikatny krem regenerujący polecany jest do codziennej  pielęgnacji wysuszonej i spierzchniętej skóry rąk. Wyciąg ze świeżych, mięsistych liści aloesu działa przeciwzapalnie, regenerująco i natłuszczająco, dzięki czemu zmiękcza i uelastycznia skórę, likwidując uczucie szorstkości. Zawarta w kremie keratyna zmniejsza łamliwość paznokci oraz skłonność do ich rozdwajania. Krem skutecznie łagodzi podrażnienia i zapobiega ich powstawaniu. Bardzo dobrze rozprowadza się i wchłania. Doskonale nawilża i w znacznym stopniu poprawia ukrwienie skóry oraz pozwala utrzymać jej właściwą wilgotność. Skóra staje się jedwabiście gładka i miękka."
Pojemność - 125ml  
________
Krem zamknięty w tubce, krem ? Czy ja dobrze to napisałam? :]  W moich ustach powinno brzmieć eliksir do rąk i paznokci :].  
Idealna konsystencja, błyskawicznie się wchłania – z czego ja jestem ekstremalnie zadowolona, ponieważ jak wiecie, bardzo nie lubię, kiedy na mej skórze ( nie ważne na jakiej części ciała – pozostaje tłusty film ) – po prostu go nie lubię. 

W kremie do rąk najbardziej doceniam jego działanie – to fakt – ale nie da się ukryć, że czas wchłonięcia to bardzo ważna sprawa. 

Bardzo ładnie nawilża skórę i czyni ją delikatną. Co do zapachu – zaraz po aplikacji kremu nie jestem zachwycona – gdyż w pierwszym momencie jest dla mnie „ciężki” – ale po 2 minutkach już jest bardzo przyjemnie.
Krem jest wydajny –  wypróbujcie go ;] Bo jeśli ktoś dba o dłonie, albo się stara ( bo rozumiem, że nie każdy ma taką pracę, aby mógł zachować dłonie delikatne i bez zmian skórnych) – to jeśli go raz poczuje i dozna jego „pracy” na swoich dłoniach i paznokciach – to nie będzie sobie żałował tej magicznej kwoty :]

Dziękuję SWITH PHARMA – za ten kremik :]

Cena : 4,49zł 
DO kupienia TUTAJ 

 FB


12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten krem i zapach choć dla Ciebie cięzki jest to dla mnie jest przecudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej tak, ale zamówiłam naszyjniki tylko dlatego, że mam łańcuszki i narzędzia do przeróbki biżuterii. Jak łańcuszki zmienią kolor to zamienię je na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam. Jak znajdę to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi super, ja jakiś czas temu już miałam od nich krem do rąk, ale niczym szczególnym mnie nie zachwycił, taki zwyklaczek, nie pamiętam już dokładnie jaki to był, bo dosyć dawno już to było

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dłonie wysuszają się, więc dbam o nie i używam zawsze to co dla nich dobre. A cena Twojego kremu nie jest wysoka, więc myślę że wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taniutki jak na taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie znam go, ale przeciez wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, taki tani? muszę się za nim rozejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. za taką cenę to naprawdę warto się skusic;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego kremiku jeszcze nie wypróbowałam:) Wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...