About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 15 sierpnia 2014

Mickey Mouse – każdy zna – A dziś prezentuję Ja!



Ta piękna Myszka Miki, zagościła na pazurkach Zebry – i tak się polubiłyśmy, że można to nazwać MIŁOŚCIĄ ;] 



Miałam tylko mały problem z Myszką Miki, ponieważ Ona nie „ściągała się” jak większość naklejek – [ tylko obrazek ] – ale musiałam wycinać i z większością „podkładu” – ładować na paznokcie. Nie odczułam szkody – ale wpłynęło to na moje emocje ;] Ponieważ myszka straciła na trwałości, i szybko uciekła z pazurków. Jednak co Wam powiem ….

Dla takiego efektu, warto ją rzucić na paznokcie, chociaż na chwilkę – bo robi wrażenie i każdy zapyta Was ‘ CO TO JEST ? JAK TO ZROBIŁAŚ ? GDZIE KUPIŁAŚ?’ 


Ja Kocham dobrą zabawę na paznokciach – i dowodem jest ta myszka :]
Jak Wam się podoba ? Bo mi osobiście BARDZO!
Naklejki możecie zakupić – TUTAJ
Dziękuję – WODNE NAKLEJKI!  : )
 



MIŁEGO WEEKENDU!


23 komentarze:

  1. Chyba muszę moją córę( fankę Myszki Miki) do Ciebie wysłać , bo ja takich fajnych naklejek nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. są po prostu ekstra!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne wyszły Ci te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa chce takie koniecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne *.* też chcę takie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oja ale fajne!:D pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie nieco "wymowne" myszki jak najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te naklejeczki:) Miki lubię i ja :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie naklejki na paznokcie- można wyczarować ciekawy mani. Ta myszka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mało kulturalna ta Twoja myszka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Te naklejki są świetne ! Chociaż jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie pomyślałam że sama je narysowałaś ;D

    PS. U mnie tło i literki już poprawione mam nadzieję że już będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czadowe ! bardzo mi się podoba :) szkoda że tylko na chwilę , ale widać że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Myszkę Miki, genialny wzór !:)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...