About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 19 września 2014

The ONE Long Wear - # 31456 ORIFLAME




Ależ byłam ciekawa tego lakieru. Oj kusiła mnie moja niewiedza na temat lakierów od ORIFLAME – i tym sposobem zabrałam się za aplikację na paznokcie. W katalogu znalazłam informacje odnośnie trwałości, która została określona liczbą magiczną jak dla mnie „14”.



„The One Long Wear z technologią EXPERT GEL – dla tętniących życiem kolorów, równomiernego pokrycia i intensywnego blasku – bez blaknięcia i odryskiwania.”
„Maksymalna perfekcja szeroki pędzele typu HIGH DEFINITION – rozprowadza lakier szybko i równomiernie.”
8ml/ cena 24.90 14.90zł
  ___________

Szeroki pędzelek, nie należy do moich ulubionych, jednak ten jest tak wykonany, że malowanie odbyło się szybko i bez najmniejszego problemu.
Wystarczyła jedna warstwa, by móc się cieszyć pięknymi paznokciami. Połysk, jaki oferuje lakier jest bezcenny ! Można się przejrzeć ! :]



Lakier ten jednak nie wytrzymał 14 dni. A myślałam, że da radę :] Może u kogoś kto tylko „leży i pachnie” wytrzyma, ale u mnie nie dał sobie rady z taką ilością czasu. 



Podczas piątego dnia zaczął delikatnie schodzić przy końcówkach. Nie oszczędzałam się ani troszkę, ale mimo to liczyłam, że wytrzyma przynajmniej ½ tego co obiecał producent. No cóż :]
Jednak mimo wszystko – jest piękny i cudownie połyskuje.
Zapraszam do tabelki.
Nazwa :
# The ONE Long Wear
Seria/ numer :
#31456
Pojemność:
8ml
Pędzelek :
Typu HIGH DEFINITION - szeroki
Czy smuży ? –
Nie
Czy ładnie kryje ? –
Słodko :]
Odpryskuje?
Po 4 dniu - Delikatnie przy końcach
Jak się „myje?” ;] –
Ładnie
Trwałość :
5 dni
Czy barwi płytkę ? –
NIE !!!!
Zebra ?  Jesteś zadowolona z tego lakieru ? -
Tak, i już zastanawiam się nad zakupem innych odcieni. Bo lakiery i paznokcie to moja ziemska pasja życia.



I jak się Wam podoba taki róż ? Pink Watermelon ? :D
Naklejki, które nałożyłam na paznokcie pochodzą oczywiście od LAURKAALLEGRO.

Podoba się czy jednak nie ? :]
Dziękuję :




11 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki, chciałam sobie zamówić właśnie te lakiery i się skuszę :) Kolor boski :)
    Zapraszam do mnie, może zaciekawi cie akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam lakierów z tej firmy, ale muszę powiedzieć, że naprawdę pięknie się błyszczy i 4 dni na paznokciach to dla mnie dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie... a kolor hmm na lato ok

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne ;) no niewątpliwie widać że paznokcie to twoja wieka pasja ;) i świetnie ci wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał świetnie wygląda na Twoich przepięknych pazurkach :]

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowny kolorek:) no i zdobienia idealnie pasują do nich :))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz paznokcie :-0 Normalnie zazdroszczę ci ich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ja Kocham te Twoje pazurki <333 a kolorem genialny :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...