About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 25 stycznia 2015

Virtual Long Matt - Długotrwale matujący podkład

Recenzja zaległa, ale słowa prawdziwe :]


Rozpocznę od słowa mocnego, które brzmi „ZDRADA”, i już na samym wstępie, powiem Wam, że od kiedy prowadzę bloga, zdrada występuję u mnie na porządku dziennym. Zdradziłam już swój ukochany, krem, zdradziłam ( szampon ), lakiery,
teraz dopuściłam się zdrady mojego fluidu. I nic w tym dziwnego, gdyby zdrada była obecna tylko przez krótki czas ( podczas testowania ) , ale co robić, kiedy jej „być” przeciąga się na długi okres ?


Dziś słów kilka odnośnie DŁUGOTRWAŁEGO MATUJĄCEGO PODKŁADU.


Kiedy zobaczyłam napis, [ jasny beż ] – troszkę mną wstrząsnęło, bo bladą cerę mam tylko kiedy coś mi dolega, a że dolega mi ostatnimi czasy non stop, to też… No sami wiecie ;]
Bałam się go, prawdę mówiąc, bo wyobrażałam sobie, że mnie wybieli, że będzie bardzo widoczny, no i w ogóle, że nie będzie ładnie wyglądał na mej twarzy.


MYLIŁAM SIĘ!
Nie dość , że bezproblemowo się go wydobywa z opakowania, to jeszcze ma całkiem przyjemny  kolor, fajny zapach i ładnie się rozprowadza. Ale po kolei. :]
Podkład:
Ma fajną konsystencje
Bardzo dobrze się rozprowadza / ja nakładam mało, bardziej dla poprawienia niż całkowitej zmiany.
Ładnie kryje
Delikatnie matuje / ja się nie święcę :]
Wydajność oceniam na bdb :]
Nie zatyka
Nie uczula
Nie tworzy efektu maski


Jestem z niego zadowolona.
Virtual I love You and thank you for a surprise :)

Cena: 15zł / 30ml


Kochane KOBIETKI :] Ja go otrzymałam w prezencie, proszę przeglądając internetowe drogerie  zwróćcie na niego uwagę – a dziś wieczorkiem może podam Wam dokładnie gdzie można go zakupić. Jeśli tylko otrzymam taką informację.


Poniżej kilkanaście  lokalizacji

1.        Floriańska 2 Lok.10 OZARÓW MAZOWIECKI
2.        Aleja1000-Lecia 7 PIASTÓW
3.        KOSMET  Złotej Wilgi 8 WARSZAWA
4.         KRECIK Kilińskiego 4 RYPIN
5.         PEPS  , Królowej Jadwigi 19 GORLICE
6.        Nikola Sklep Zielarsko-Medyczno-Kosmetyczny, ul. Wiśniowieckiego 57B NOWY SACZ
7.         Open Project, ul.Mickiewicza 32 GORLICE
8.        F.H. Rozmaitości, Os. Słoneczne 9 KRAKÓW
9.         Rozmaitości, Os. Słoneczne 9 KRAKÓW
10.      Drogeria-Kosmetyki , os. Bohaterów II Wojny Światowej POZNAN
11.      JASMIN  Pawilon Handlowy  KAMA , Traugutta 12 SLUPCA
12.     Jura  -Rynek 8 ODOLANÓW
13.     Ludowa Plac Targowy Kiosk 26 DĄBROWA GÓRNICZA
14.      1-Go Maja 112 KATOWICE
15.      BARTIMEX 17 Lipca 23 CZELADZ
16.     PRIMA, Ludowa 22 ( I Pawilon ) DĄBROWA GÓRNICZA
17.      AR STYLE  Al. Wolności 10 CZESTOCHOWA
18.      BOOM% TRADE  Al..Pokoju 3 CZESTOCHOWA
19.      Sklep Przemysłowy Ks. J. Krupy 15 PIEKARY ŚLĄSKIE
20.      ATOS Wolności 15 CZESTOCHOWA

62 komentarze:

  1. Nie używam podkładów płynnych ale cena jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawia,że się nie świecisz i jest jasny ( czyli dla mnie taki kolor) to zapisuje sobie i sprawdzę jako następny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dobrze się u Ciebie spisuje :) ja bardzo często zmieniam podkłady, ideału chyba jeszcze nie znalazłam, choć bywało i bywa bardzo blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tym podkładem ale bardzo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pewnie by się nie sprawdził, potrzebuję silnie matujących podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale wierzę, że można znaleźć świetny podkład w drogerii za 20 zł :) Mam wśród swoich zbiorów kilka takich hitów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo to może być fajny ja mam cerę mieszaną i podkład też ciężko dobrać bo albo cała się świecę albo tak wysuszy cerę, że widać "skórki" Chyba się skuszę po wykorzystaniu moich podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  11. A w jakim sklepie mogę go dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź tu, jak otrzymam dokładne info dam znać :]
      https://www.perfectfresh.com/?pa=23072&ex=pa
      http://www.inermis.pl/p/12823/fluid
      https://strefaurody.pl/szukaj?q=virtual

      Usuń
  12. Nie miałam nigdy, stale używam podkładu Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawił mnie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać czasami zdrady się opłacają. Można poznać coś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego podkładu z tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńko, nie wiedziałam, że okaże się tak dobrym produktem :) Muszę się za nim rozejrzeć :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy, ja zazwyczaj używam od rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tej pory używałyśmy podkładu z Rimmela i jesteśmy z niego zadowolone ale cena trochę daje po kieszeni. Może musiałybyśmy ten też wypróbować ;) Gdzie można go kupić? Bo się nigdzie nie doczytałyśmy takiej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź tu, jak otrzymam dokładne info dam znać :]
      https://www.perfectfresh.com/?pa=23072&ex=pa
      http://www.inermis.pl/p/12823/fluid
      https://strefaurody.pl/szukaj?q=virtual

      Usuń
  19. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak zdradzać to można :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam,mam kilku ,których tylko powąchałam i leżą tak bidulki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Sprawdź tu, jak otrzymam dokładne info dam znać :]
      https://www.perfectfresh.com/?pa=23072&ex=pa
      http://www.inermis.pl/p/12823/fluid
      https://strefaurody.pl/szukaj?q=virtual

      Usuń
  23. Fajna cena chociaż ja potrzebuję podkładów bardzo mocno kryjących :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znaj jeszcze tej marki, ale bardzo zaciekawiła mnie Twoja recenzja. Muszę się rozejrzeć za tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny i przydatny post!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził :D moja twarz świeci się bardzo często. Cena zachęca, recenzja także, spróbuję gdzieś go znaleźć w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź tu, jak otrzymam dokładne info dam znać :]
      https://www.perfectfresh.com/?pa=23072&ex=pa
      http://www.inermis.pl/p/12823/fluid
      https://strefaurody.pl/szukaj?q=virtual

      Usuń
  27. Fajnie się zapowiada, to polska marka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to polska marka kosmetyków kolorowych :)))

      Usuń
  28. Mnie te "zwykłe" sklepowe fluidy nie zadowalają..

    OdpowiedzUsuń
  29. ja od nich nic nie miałam ale polecam od firmy ingrid bodajże tusz do rzęs - zamiennik normalnie loreala teleskopic mego ukochanego :D a ten podkład na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej marki:) Pierwszy raz ją na oczy widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tej marce. Twoje opinie i cena są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cena przystępna. nie stosowałam go;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używam takich podkładów, tylko sypki puder.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam podkładu tej firmy,niedrogi i ciekawy może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, że fluid się sprawdził, taka zdrada jest dopuszczalna :D

    OdpowiedzUsuń
  36. wygląda ciekawie i ta cena! ja teraz używam revlona, ale ten też na pewno do mnie trafi :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę się koniecznie za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie stosuję fluidów, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie używałam ale może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Za taką cenę warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Brzmi ciekawię, jak spotkam kupię z ciekawości. Zdradzam wiele kosmetyków... ;) zawsze pokusi jakis nowy.

    OdpowiedzUsuń
  42. hmm...ja już mam swój ulubiony podkład :)
    Ale jestem ciekawa tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  43. No ciekawe jakby się sprawdził na mojej tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niewiele mogę powiedzieć, nie znam się na składach podkładów bo nie używam :-).

    OdpowiedzUsuń
  45. słyszałam, że jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Skoro trwały to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czyli fajny efekt za rozsądną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najważniejsze są trzy rzeczy: żeby nie uczulał, nie tworzył efektu maski i ...cena. Twoja pozytywna recenzja skłania mnie do wypróbowania tego produktu :) Jak tylko skończę swój to się rozejrzę za tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurcze i wtym wypadku mam duże zapasy , ale muszę go zapamiętać, bo godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie słyszałam o tej marce, ale brzmi ciekawie. Mnie trudno "zdradzić" mojego Revlona ;)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...