About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 18 maja 2015

Cheante Eau de Parfum

Nowoczesna kompozycja aromatyczna tworzy odważny zapach, odzwierciedlający luksus i elegancję.
Szyprowo - Kwiatowa
Cheante to  kobiecy i zmysłowy zapach.
Dla eleganckiej i szykownej kobiety.
Nuty Głowy to pierwszy akord zapachu, który czujemy w perfumach.
Nuty Serca stanowią duszę perfum.
Nuty Bazy to takie, które nadają perfumom głębię.
Nuty głowy
Bergamotka
Nuty serca
Róża
Nuty bazy
Piżmo






Uwielbiam zapachy. Jest to dosłownie moje małe zboczenie. Kocham otaczać się wszystkim co powoduje poczucie pewności. A ten niepozorny i mały flakonik – właśnie pozwala doświadczyć tego o czym wspomniałam powyżej :)



Bardzo przyjemny i trwały zapach. Zapach, który powoduje odpływ myśli :] Trwałość mnie zaskoczyła, bo za każdym razem, kiedy śmiem twierdzić, że zapach będzie krótkotrwały-zawsze okazuje się na odwrót. I nie da się ukryć, że sprawia mi to ogromną radość :]



Ja bym określiła ten zapach jako świeży z delikatną nutą słodyczy. No ale tak ocenia go mój nos. Co do wydajności jest ona na plus. Ponieważ trwałość jest dobra to nie ma potrzeby aby co chwile się odświeżać.



Jak wykorzystam wszystkie zapachy które mam, z przyjemnością go zakupię :]


Recenzja tyczy się próbki – dosyć pojemnej :] Cena za oryginalne opakowanie wynosi  - 94,20 zł - TUTAJ
http://www.yodeyma.com/poland/pl/perfumy-dla-kobiet/perfumy-cheante?search_query=Cheante+Eau+de+Parfum&results=2
 

16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za perfumami Yodeyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji powąchać, musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię zapachy... ale aż za dużo tego teraz mam, żeby się tym porządnie zainteresować. Musze się ograniczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez uwielbiam zapachy! Manię mała mam na tym tle. Ostatnio kocham namiętnie Toma Forda i niezmiennie - Mollinarda;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zapach Freshia, który podobno przypomina Nina Ricci - Nina, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Także mam próbki tych perfum :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapachy Yodeyma, głównie przez ich trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo są trwałe, potrafię je czuć na ciuszkach od rana do wieczora :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu ale wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie wąchałam :) Lubię słodkie zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam perfumy! w łazience mam przeróżne ;) niektóre lubię...za kształt buteleczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ani jednego zapachu od nich, próbek dla mnie nie starczyło u nich :) Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm, kuszący zapaszek - też mam kilka próbeczek z Yodeymy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno by mi się zapach spodobał, ale póki co mam spory zapas perfum :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...