About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 12 sierpnia 2016

PRECIOUS OILS LIP SCRUB - DELIKATNY PEELING DO UST & PRECIOUS OILS LIP ELIXIR - OLEJEK DO UST VANILLA


Recenzja łączona, ponieważ oba produkty wykorzystuję razem. A na dodatek tak wspaniale się uzupełniają, że nie pozostaje Wam nic innego jak wypróbować na własnej skórze ;]





Zwykła pomadka ochronna/ peeling-ująca? Czy rewolucyjny produkt Eveline Cosmetics?
Nigdy wcześniej nie zastanawiałam się nad tym, czy fajnie by było mieć pomadkę która będzie działała na wiele sposobów. Ale kiedy w moje ręce wpadła ONA wyszło na to, że obowiązkowo muszę mieć takie cudo przy sobie.


Jak widzicie na zdjęciach swoim zewnętrznym wyglądem przypomina normalną ochronną pomadkę do ust. Jednakże w środku schowany jest prawdziwy magik, który za pomocą jednego ruchu potrafi wiele dobrego uczynić.




Za jednym ruchem robimy naszym ustom peeling. Robiłyście wcześniej cukrem? Albo innymi sposobami? Teraz nie musicie się męczyć, i brudzić – wystarczy LIP SCRUB i po problemie.





Drobinki we wspaniały sposób usuwają suche skórki na ustach, jednocześnie je wygładzając. Nie podrażniają, czynią tylko to co mają czynić czyli? Wygładzić. Bardzo praktyczne rozwiązanie, które polecam każdej kobiecie! 





Nie tylko na lato, kiedy nasz organizm traci wiele wody, ale myślę, że ten produkt świetnie spisze się również podczas zimy. Bo nie wiem czy wiecie, ale Lip Scrub daje radę z nawilżeniem! A w dodatku wspaniale regeneruje usta :]

Zobaczcie jak wygląda na ustach, widać gołym okiem te drobinki które mają usuwać to co zbędne. Widzicie? Mam nadzieję, że tak. Tylko po to robiłam zdjęcia, aby Wam pokazać jak wygląda na ustach.
 


Ale mam dla Was jeszcze jeden produkt, który jest jak wisienka na torciku.

PRECIOUS OILS LIP ELIXIR - Olejek do ust Vanilla.



Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że wpadł w moje ręce olejek o zapachu wanilii. Uwielbiam kiedy moje usta pachną wanilią, a ten olejek po prostu mi to funduje.





Po oczyszczeniu ust Lip Scrub – nakładam Lip Elixir, który jeszcze efektywniej nawilża i wygładza. Lip elixir chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem – no to nie ma się co zastanawiać drogie i miłe Panie!
Tak mniej więcej wygląda na ustach, natychmiast po użyciu Lip Scrub.





Olejek fantastycznie ujędrnia usta, i sprawia że są „optycznie” powiększone. Jeśli ktoś ma wąskie usta, to polecam. Ja nie używam go dla efektu powiększenia, bo nie mam wąskich ust :] Używam go bo fantastycznie nawilża, i sprawia że usta zyskują piękny blask :] 


Można go użyć jako solo, na „gołe” usta – tak jak w moim przypadku widzicie efekt na zdjęciach powyżej. Ale również można go nałożyć na pomalowane usta, wówczas  nadamy im niesamowitego i pięknego połysku.



No cóż, gdybym miała napisać o tych produktach w dwóch zdaniach, brzmiały by one tak.
„ Lip Scrub i Lip Elixir wspaniale się uzupełniają, choć tak naprawdę każdy z nich da radę pracować samodzielnie. Polecam wypróbować i zachować ostrożność, ponieważ obydwa produktu działają uzależniająco!” ;]


No tak, ja chyba wpadłam w sidła, skoro cały czas noszę je w torebce to chyba świadczy o tym, że uzależnienie w moim przypadku jest cały czas aktywne.

Lip Elixir - 11.54zł click
Lip Scrub -11,54zł click 

https://www.eveline.eu/ 
 – dziękuję.
 


7 komentarzy:

  1. Mam ten olejek do ust i niedługo moje spostrzeżenia na jego temat, ale właśnie ten peeling tez mnie interesuje bo jestem leniuchem więc takie robienie sobie samej z cukru itp. nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawi mnie ten peeling w pomadce od Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szał w blogosferze na te kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że Lip Elixir, że mogłabym polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne usta. I myślę, że te kosmetyki nie są Ci potrzebne.
    Całuśne usteczka Pani Zebro :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...