About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 21 września 2016

Nawilżająca maska do włosów – destiny hair care professional od V.Laboratories




Maska do włosów… Kto nigdy nie używał maseczek lub odżywek? Znajdę taką osobę?



Maskę dostałam już dawno temu, i jest przetestowana w 100 procentach. Od razu mogę powiedzieć, iż jestem z niej zadowolona, bo jej rola nie ogranicza się wyłącznie do pięknego zapachu, i łatwego rozczesywania włosów, ale i odpowiedniego nawilżenia.



Maseczka jest bardzo wydajna, nawet przy gęstych i długich włosach. Wspaniałe jest to, że fantastycznie nawilża, i wspaniale wpływa na rozczesywanie włosów. 


Cieszy fakt, że nie obciąża i łatwo się ją spłukuje. Włosy po użyciu maski są lekkie i dobrze się układają.

Prócz tego co napisałam, śmiało dodam jeszcze kilka słów, które zwiążą w całość powyższą treść :]
1.  Pięknie pachnie
2.   Konsystencja treściwa nie spływa z włosów
3.  Ułatwia rozczesywanie
4.  Nawilża
5.  Jest bardzo wydajna
6.  Duże opakowanie, i łatwe wydobywanie resztek
7.  POLECAM!




Jeśli szukacie maski, która odpowiednio nawilży wasze włosy – POLECAM.
Jeśli szukacie maski, która ułatwi rozczesywanie włosów – POLECAM.
Jeśli szukacie maski, z którą zaprzyjaźnicie się od pierwszego momentu – POLECAM.

Serdecznie dziękuję firmie V.Laboratories za rzetelną i bardzo miłą współpracę. Zawsze mogę na spokojnie testować, bez pośpiechu :) Dziękuję serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Maska ideał ;-) ja cały czas takiej szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cool mask

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super maska dla super blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale zaciekawiłaś mnie tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi sie taka maska, mam zniszczone rozjaśnianiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta maska. Po lecie mam tak przesuszone włosy jak nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze nie wrzucilas skladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście raczej nie używam ani masek ani odżywek, ale kto wie, czy nie popełniam w ten sposób błędu...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jestem chętna jeżeli chodzi o testowanie/używanie maseczek do włosów :) Wiem że nie niszczą tak włosów jak odżywki. Tej nie miałam, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również testowałam - bardzo byłam zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wersję odżywczą i też bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...