About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 9 września 2016

Royal Spa Pedicure x2 od Eveline Cosmetics


Dbacie o stopy? Ja polecam dbać, każdego dnia, aby później podczas lata i zmiany obuwia nie wstydzić się pokazywać w sandałach czy też klapkach. Wiem, że nie każdy ma czas i możliwość aby odpowiednio zadbać o swoje stopy, ale uwierzcie mi,  że to co dzisiaj Wam pokażę nie zajmie dużo czasu. Zapraszam do lektury :]





Pokażę Wam dwa produkty od Eveline Cosmetics, które jak dla nas spisały się znakomicie, i które nie jeden raz jeszcze zakupimy.

Aby nie przedłużać, przedstawiam jako pierwszy…

Bogata formuła jest szczególnie polecana do pielęgnacji przesuszonej i szorstkiej skóry stóp, wymagającej aktywnej regeneracji i odnowy.
Zabieg z algami atlantyckimi przypadł mi do gustu, z uwagi nie tylko na swój piękny zapach, ale również  na działanie.  Jak widzicie preparaty zostały umieszczone w saszetkach, co pozwala na całkowite ich wydobycie. Wystarczy odpowiednio naciąć/przeciąć/rozciąć saszetkę i wycisnąć : ) Proste prawda?

Step ONE – to peeling.


Te ziarenka są bardzo, ale to bardzo delikatne. I jeśli macie szorstką skórę stóp odradzam zakup tej saszetki a polecam INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY ZABIEG KAWOWY 2w1. Według mnie GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PEELING Z NATURALNYM PUMEKSEM przeznaczony jest dla osób, które regularnie dbają o stopy. Nie usuniecie nim martwego naskórka, jest zbyt delikatny. Drobinki nie są w stanie złuszczyć martwej skóry. Ale za to delikatnie pieszczą stopy i bardzo delikatnie oczyszczają. Dla mnie to był maksymalny relaks, i wygładzenie stóp.


Step TWO - maseczka
NAWILŻAJĄCA MASKA-KOMPRES Z ALGAMI ATLANTYCKIMI
algi atlantyckie skutecznie zmiękcza ą i wygładzają skórę stóp
urea i witamina E, działają jak kompres, dzięki czemu przywracają utracony komfort, koją podrażnienia i głęboko nawilżają.


Oj na temat maseczki mogłabym powiedzieć dużo, ale nie o to chodzi :] Gdybym miała określić ją w dwóch słowach napisałabym wówczas iż MASECZKA GENIALNA :] MA konsystencję kremowej delikatnej niebiańskiej śmietanki, której zapach jest tak piękny że tylko ten kto poczuje może potwierdzi moje słowa. Świetnie nawilża i regeneruje, pozostawia stopy gładkie jak jedwab, i lekkie jak chmurka. Najwspanialsze jest to, że moje stopy są odżywione a maseczka bardzo szybko się wchłania, dzięki temu nie tracę zbędnie czasu!

3,99zł - TUTAJ

A teraz czas na istną REWELACJĘ, która pozbawi Was martwego naskórka i wspaniale wygładzi stopy.

Przed Państwem
INTENSYWNIEZMIĘKCZAJĄCY ZABIEG KAWOWY 2w1

Który to - pielęgnuje zniszczoną, twardą i suchą skórę stóp, z tendencją do pękania i powstawania zrogowaceń oraz nagniotków.

Kochani…

Step ONE – peeling.
KAWOWY PEELING REDUKUJĄCY ZROGOWACENIA


Ten peeling to istne zbawienie, dla  osób które na ostatnią chwilę chcą zadbać o swoje stopy.


Zwróćcie uwagę na jego konsystencję. Nie było problemu aby ująć co w nim jest. I jak duże są drobinki.


Testowała go  moja mama, która wiadomo z uwagi na wiek ma już na stopach jakieś nagniotki czy pęknięcia. Kiedy robiłam jej peeling, nie dowierzałam jak pięknie martwy naskórek zostaje usunięty. Ziarenka dobrze rozmasowane na stopie, nie pozwolą przetrwać żadnemu zrogowaceniu. Stopy mojej mamy po peelingu były gładkie jak aksamit, nagniotki oczywiście za jednym razem nie zostały usunięte, ale delikatnie się stępiły. Mama zadowolona to i Ja jeszcze bardziej!

Step TWO - maseczka
MULTIODŻYWCZA MASKA DO STÓP



Kawa, kawa, kawusia. Nie wspomniałam jeszcze, że ta saszetka może uzależnić osoby, które lubią kawę. Dobrą kawę :) Zapach? Jak go opisać innymi słowami niż – KAWA? Prawdziwy zapach kawy. Śmiałyśmy się z mamą, kiedy wykonywałam jej peeling i maseczkę, że już dzisiaj kawy więcej nie potrzeba. A zapach który otulił cały pokój unosił i unosił się w powietrzu.



Maseczka ma konsystencję gęstą, ale szybko się wchłania. Nawilża i odżywia skórę. Jest treściwa i wydaje mi się, że można by ją użyć na dwa razy. Ale chciałam porządnie przetestować, zatem fakt, że szybko się wchłania popieram tym, że maseczki naprawdę dużo nałożyłam na stopy  :] I momentalnie się wchłonęła. Mama określiła, że czuje jakby cały ciężar z niej spadł.
No cóż… REWELACJA nieprawdaż?
Polecamy, i na koniec jeszcze jedno  zdanie . Dbajmy o stopy cały Boży rok, aby móc się cieszyć piękną skórą stóp i nie wstydzić się pokazać je słońcu.



Te cudne saszetki nie są drogie – dlatego tym bardziej polecamy je WAM!

3,99zł - TUTAJ
 

https://www.eveline.eu/ 
 – dziękuję.



34 komentarze:

  1. Przydałoby się moim stopom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe są te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, bardzo lubię testować nowe kosmetyki do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam obydwa zabiegi i fajnie się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bede ściemniać... Marnie u mnie z pielegnacja stóp...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadza sie, cały rok należy o stopy dbać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten kawowy się skuszę :) ja od kilku miesięcy zaczęłam bardziej dbać o stopy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. sounds like a lovely product.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie te kosmetyki wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta maseczka mnie przekonuje zdecydowanie! Teraz jestem po zabiegu skarpetek złuszczających i kiedy będę już miała "nowe stopy" kupię ten zestawik żeby ich nie zaniedbać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawowy peeling na zdjęciu nie wygląda za fajnie, ale widoczne drobinki na pewno spełniają swoja funkcje :D uwielbiam wszystkie kosmetyki z kawą i czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałoby mi się zrobić taki zabieg :) Peelingi stoją w łazience i aż się proszą o użycie :) Lubię te saszetki od Eveline, miałam peeling i maskę do dłoni z tej serii. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam je,ale jeszcze nie miałam czasu użyć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tam arka nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ to ohydnie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Recenzja rewelacyjna. Ujęcia makro profesjonalne.
    Proszę o kontakt prywatny w celu współpracy z Panią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam ich, ale jeśli są tak dobre, to wpadną do koszyka przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe maseczki nie miałam z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, moja siostra stosuje maseczki do stóp, chociaż nie tej firmy ;)

    Zapraszam do mnie - kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. może nie regularnie, ale używam kosmetyków do nóg przez cały rok.
    Tych nie znam, ale poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To fakt, o stopy trzeba dbać cały rok a nie tuż przed latem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego typu zabiegów stopom jeszcze nie fundowałam, zwykle wystarcza pumeks i krem:) Ale fajnie tak dopieścić stopy peelingiem i maseczką:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Po całym lecie, gdy nogi tak wiele przeszły, warto o nie zadbać

    OdpowiedzUsuń
  24. znane i fajne produktu, cudów się po nich nie spodziewam, ale dobrego efektu to na pewno

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubie tego typu zabiegi, niestety nie mam na nie za dużo czasu. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabiegi pielęgnacyjne stóp sprawiają mi najwięcej Przyjemności i pozwalają się zrelaksować. Z pewnością spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie kupiłam coś podobnego z Perfecty. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Fajnie, że takie produkty sprzedawane są w saszetkach, bo można testować do woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za tą marką, powiem szczerze...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio szukam czegoś dobrego do stóp, może na to się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...