About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 25 stycznia 2017

EFFECTIVE NAILS - BLACK OR WHITE



Ten mani przeżył ze mną najsmutniejsze chwile w moim życiu. Kto mnie śledzi na insta i fb ten wie o czym mówię. Myślałam, że na tę chwilę będę mogła pochwalić się normalną długością paznokci – takich jak miewam zazwyczaj. Jednak środki dezynfekujące pozbawiły mnie i długości, i jakości pazurków. Ale również przyczyniły się do brzydkiego wyglądu moich dłoni. Wyżarły mi skórę. Koszmar!




Do tego mani użyłam hybrydy MIDNIGHT, ten cudny biały kolor to CHARM, a ULTRA BOND bezkwasowy wytrawiacz, sprawił, że mani wyglądało jak nowe przez cały czas.



Niesamowicie jestem zadowolona z jakości jaką oferuje EFFECTIVE NAILS . Za każdym razem, kiedy sięgam po produkty tej marki nie zastanawiam się ani chwile, czy aby warto poświęcić czas. Zawsze jestem zadowolona!


Ten mani black or white wynikł zupełnie przypadkowo. Chciałam szybko wypróbować jak będą prezentowały się te dwa kolory na paznokciach no i chyba wyszło całkiem nie źle.



Panie pielęgniarki w szpitalu wypytywały się co mam na pazurkach, oraz gdzie robią takie fajne tipsy :]  Nie było mi wówczas do śmiechu, ale przyznam się, że nawet kiedy po policzkach płynęły łzy – uśmiech się pojawiał. No bo jak inaczej mogłam zareagować na te słowa?

Przecież Zebra w życiu tipsów nie miała, i mieć nie będzie. A hybrydy robi zawsze na naturalnych paznokciach.


ULTRA BOND bezkwasowy wytrawiacz spisał się na medal. To on sprawił, że lakier w żadnym miejscu nie odchodził od płytki. Nawet przy tak wyczynowym testowaniu jak moje. Codziennie mycie dłoni w silnych dezynfekujących środkach – ech, dobrze, że ten czas za nami. 

MIDNIGHT – ten kolor jest po prostu cudowny. Niby taki zbliżony do czarnego, a jednak nie jest czarny. Niby to dojrzewająca śliwka – a nie do końca. 


A CHARM? Wykorzystam go zapewne do niejednej stylizacji. Przecież jest tak obłędny, że żadne słowa tego nie opiszą.
Interesuje mnie jeszcze bardzo jakiś piękny kolor bordo. Ma ktoś taki kolor?


EFFECTIVE NAILS – i życie nabiera pięknych barw!

6 komentarzy:

  1. Świetne pazurki! Wyglądają naturalnie, chyba wiadomo o co mi chodzi, dlatego nie rozumiem, jak można je pomylić z tipsami. :| Mam nadzieję, że szybko Ci odrosną :)
    Zapraszam na mój blog *nie dam linka, bo napisałaś, aby nie dawać, hihi*. Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja się cieszę, że w końcu jesteście w domku <3 a pazurki Zeberka jeszcze zapuści i będzie się cieszyć ich długością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszły. Też mam te hybrydy effective nails więc wypróbuję twoje połączenie :D

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...