About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 20 kwietnia 2017

MARION ECO: 100% naturalny olejek AWOKADO&MARAKUJA



Oczywiście, każdy wykorzystuje je w sposób najbardziej odpowiedni dla swoich potrzeb. Tak też zrobiłam ja.


Zapraszam :]



Olejek z awokado 100% naturalny
Linia olejków zainspirowana ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.
Olejek z awokado pochodzący z Ameryki Południowej.
Jest źródłem witamin (A, D i E), nienasyconych kwasów tłuszczowych, substancji mineralnych i lipidów.
Idealny do skóry przesuszonej, wrażliwej, starzejącej się, z problemami. Olejek jest łatwo wchłaniany przez skórę, przyczynia się do odbudowy bariery skórnej, redukcji zmarszczek, poprawienia elastyczności i napięcia skóry. Chroni kolor włosów farbowanych przed blaknięciem. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.
Indeks 1332- Olejek z awokado 100% naturalny
 

Olejek z awokado wygrał pojedynek jeśli chodzi o zapotrzebowanie mojego ciała :] Genialnie wpływa na włosy, dyscyplinuje każdy kosmyk włosów :] Oczywiście, należy uważać aby nie nałożyć zbyt dużej ilości bo zamiast pomagać sprawi, że będziemy miały tłuste i brzydkie włosy. Ale ostrożne podejście do współżycia z olejkami jest wskazane przy każdym jednym olejku. 


Wspaniale regeneruje i nawilża włosy. Szybko się wchłania z uwagi na bardzo delikatną konsystencję.
Testowałam go głównie na włosach z uwagi na fakt, iż moje włosy są farbowane i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Nakładam go również na końcówki oczywiście w małych ilościach, a on działa na nie jak zbawienny eliksir :] Moje końcówki nie rozdwajają się, nie łamią – są naprawdę w dobrej kondycji :]
Ten olejek polecam, bo warto zadbać o skórę głowy i włosy. Oczywiście, można go wykorzystać do innych celów, jednak ja testowałam go głównie na włosach.


Olejek z marakui 100% naturalny

Linia olejków zainspirowana ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.
Olejek z marakui (passiflora) z nasion owoców tropikalnych.
Zawiera duże ilości owocowych kwasów tłuszczowych, wapń, fosfor i potas. Posiada ogromny potencjał antyutleniający, co czyni go niezastąpionym olejem w walce z objawami starzenia.
Idealny do cery naczynkowej, ze skłonnością do przebarwień oraz suchej i wrażliwej skóry. Olejek skutecznie oczyszcza z martwych komórek rogową warstwę skóry i przyspiesza proces regeneracji. Odżywia i nawilża włosy przesuszone i zniszczone. Zapobiega utracie wody i nadaje im naturalny połysk. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.
Indeks 1333- Olejek z marakui 100% naturalny
 


Ten olejek wykorzystałam i nadal wykorzystuję głównie na twarz. Nie chciałam nakładać go na włosy, bo wówczas nie wiedziałabym który z nich lepiej działa na daną partię ciała. Postawiłam, że ten olejek będę wykorzystywała na skórę twarzy i nie tylko :]


Stosuję go na twarz podczas demakijażu, zmywam tonikiem do twarzy, a później dodaję kilka kropel do kremu :] Wspaniale odżywia skórę i rozpuszcza makijaż – szczególnie jestem zadowolona, że maskara z rzęs szybko się rozpuszcza w połączeniu z płynem do demakijażu = cud miód! Wcieram go również w paznokcie, fantastycznie nawilża skórki :]

A czy wy miałyście już styczność z tymi olejkami MARION ECO? A może nie przepadacie za olejkami?
Zebra : Dziękuję za możliwość przetestowani firmie MARION :]

19 komentarzy:

  1. Chętnie się z nimi bliżej poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek z awokado mnie bardzo ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie są to czyste olejki ale i tak mieszanki olejów z Marion fajnie się u mnie sprawdzają na włosach :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi olej awokado ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie wiedziałam, że marion ma w swojej ofercie takie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These products look fantastic, not yet known.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ale mi nic nie zrobiły dobrego na kudełkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy bardzo lubią olej z awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ale jeszcze inną wersję która czeka na testy w zapasach ( w tym momencie nawet nie pamiętam która to wersja)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałęm, że mają w swojej ofercie takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek z awokado miałam i używałam do włosów oraz paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek jest dobry dla skóry, ale potrzeba w tym systematyczności, a z tym u mnie ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szukam dobrych olejków do masażu a do pielęgnacji skóry mogę polecić uzdatnioną wodę bez fluoru oraz chloru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy by się ucieszyły z tych olejków :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...