About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 9 kwietnia 2017

Maurisse - MULTIBIOMASK x 4



Multi BioMask

Seria kosmetyków Multi BioMask to specjalistyczne preparaty, których działanie w znacznym stopniu poprawia wygląd i kondycję skóry twarzy. Odpowiednio dobrane składniki pozostawią ją dokładnie odżywioną i wygładzoną. Wszystkie produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, by sprostać wszelkim wymaganiom i przywrócić skórze witalność oraz blask. Poradzą sobie z przetłuszczającą się strefą T, czy przesuszonymi policzkami. Wypełnią zmarszczki, co znacznie zmniejszy ich widoczność oraz zniwelują występowanie zaskórników. 

Testują 4 osoby!
Zebra
Tina
Aga
Lucyna



Multi BioMask, Deep Moisture & Ultra Clean, maska głęboko nawilżająca + maska ultra oczyszczająca, 2x5
Cena 4.50,-
Tę maseczkę testowałam Ja. Wybrałam ją z uwagi na sok z aloesu który mnie przyciągnął :] Świetne jest to, że mamy dwie maseczki w jednej saszetce.  Ta ciemna maseczka ma gęstą konsystencję, jest treściwa ALE..? Nie zasycha jak inne maseczki i nie trzeba jej „skubać”. Wspaniale matuje – przynajmniej dla mnie efekt jest wystarczający. Dobrze się zmywa. W tym przypadku obie dobrze się zmywa z twarzy.
Zielona maseczka ma troszkę rzadszą konsystencję, jednak nie na tyle aby spływała z twarzy. Pięknie pachnie, i dobrze nawilża. Moja cera jest odpowiednio oczyszczona i nawilżona. A co najlepsze? Skóra jest bardzo delikatna i miła w dotyku :]
Maseczka nie zapycha, nie podrażnia ani nie uczula – wspaniała dla mojej tłustej cery! :]
- Zebra.

Polecam, warto wypróbować :)

Składniki

Maska Głęboko Nawilżająca: Aqua, Alo Barbadensis Leaf Juice, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Staric Acid, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Dimathicone, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Geraniol, Hydroisohexyl 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Limonene, Sodium Chloride, CI 19140, CI 42090.



Maska Ultra Oczyszczająca: Aqua, Kaolin, Glycerin, Magnesium Aluminum Silicate, Betaine, Methylpropanediol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Panthenol, Charcoal Powder, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Urea.

Multi BioMask, Day Sensation, maska hydrożelowa pod oczy + maska odmładzająca, 2x5 ml
Cena 4.49,-

Dla mnie super zaskoczenie :]

Obie maseczki dobrze nakładają się na twarz. Maseczka hydrożelowa ma lekką konsystencję taką żelową – fajną. Maseczka odmładzająca ma gęstą konsystencję nie spływa
z twarzy i spokojnie można ją trzymać co najmniej 15 minut :] Skóra po użyciu jest nawilżona i wygładzona. Najbardziej się cieszę, że po nałożeniu w okolicy oczu – nie odczuwam żadnego dyskomfortu. Nie piecze, nie podrażnia nie uczula. Bombowa maseczka – polecam.

-Tina.

Składniki

Hydrożelowa Maska Pod Oczy: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, PEG-^ Caprylic/Capric Glycerides, Methyl Gluceth-20, Palmitoyl Tripeptide-38, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Hydrolyzed Pearl, Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydroxyethylcellulose, Sodium Acetate, Isopropanol, Cellulose, Acrylate/C10-15 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trithanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Limonene, CI 42090.



Maska Odmładzająca: Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isonony Isononanoate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Sodium Ascrobyl Phosphate, bambusa Vulgaris Extract, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Matylpropional, Linalool, Citronellol, Limonene, CI 19140, CI 15985.



Multi BioMask, Anti-Aging Professional, koktajl odmładzający + maska mezoterapia, 20 ml


Cena 7.99,-


Odmłodzić się chciałam i mi się udało :]
Po nałożeniu tkaniny na twarz, czułam takie dziwne mrowienie, stwierdziłam, że właśnie dzięki temu wiem że coś się dzieje
 z moją skórą. Bardzo przyjemny zapach spowodował, że nie chciałam tej maski ściągać z twarzy. Skóra po użyciu jest doskonale nawilżona i wygładzona.
Moja twarz zyskała wiele dzięki temu zabiegowi. Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskać można dzięki tej saszetce. Wspaniały zapach który towarzyszy tej chwili jest po prostu cudowny.
Kupiłam już kolejne oczywiście te same, bo jeśli ta mnie odmłodziła to innych już nie chcę próbować :]

- Aga.

Składniki

Koktajl Odmładzający: Aqua, Butylene Glycol, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Methyl Gluceth-20, Undaria Pinnatifida Extract, Caviar Extract, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Acrylates/C10-130 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium EDTA, Tromethamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool.



Maska Mezoterapia: Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, Glycerin, Isononyl Isononanoate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Dimathicone, Cyclopentasiloxane, Hydrolyzed Collagen, Panax Ginseng Root Extract, Sodium Polyacrylate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglucerin, CI 16185, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool.

Multi BioMask, Night Revolution, koktajl przeciwzmarszczkowy+ maska odnowa komórkowa, 20 ml



Cena 7.99,-

 

REWELACYJNY KOKTAIL!
 
Kiedy wzięłam się za test nie spodziewałam się tak spektakularnych efektów po użyciu tej maseczki. Moja skóra jest ekstremalnie wygładzona, a niektóre zmarszczki zostały wypełnione. Oczywiście, mówię o tych płytkich zmarszczkach. Ale jestem zadowolona!
Skóra po zastosowaniu została odpowiednio nawilżona i napięta – dzięki temu efekt wygładzenia płytkich zmarszczek stał się widoczny :] Dodatkowo chociaż dla mnie nie ma to znaczenia – maseczka ma przyjemny zapach.
Tkanina odpowiednio nasączona i pasująca do mojej twarzy. Nic nie odstawało wszystko leżało idealnie – jakby było stworzone dla mojej buzi :]
Maseczkę pozostawiłam na całą noc, według zaleceń producenta, a rano zmyłam ją ciepłą wodą. Nie uwierzycie jak się czułam. Normalnie jak nowo narodzona!
Rewelacyjny zabieg do wykonania w domowym zaciszu. Polecam serdecznie a sama kupię ją sobie nie jeden raz.

- Lucyna.

Składniki

Koktajl Przeciwzmarszczkowy: Aqua, Butylene Glycol, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Methyl Gluceth-20, Vitis Vinifera (Grape) Callus Culture Extract, Tetrasodium EDTA, Tromethamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool.

Maska Odnowa Komórkowa: Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, Glycerin, PGE-100 Stearate, Stearic Acid, Argania Spinosa Kernel Oil,Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Colloidal Gold, Sodium Polyacrylate, Calcium Aluminum Borosilicate, CI 77891, Silica, CI 77491, Ton Oxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, CI 19140, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Limonene, Geraniol, Linalool.
  


Żadna z nas się nie zawiodła. Każda jest zadowolona. Wszystkie cztery – POLECAMY!
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...