About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 20 grudnia 2017

ŚWIT PHARMA : EXCLUSIVE COSMETICS SPA OCZYSZCZAJACA MASKA PEEL-OFF Z AKTYWNYM WĘGLEM.



Czy za 9.99zł możemy mieć dobrą maseczkę peel off z aktywnym węglem? Otóż TAK możemy!

Maska oczyszczająca peel-off z aktywnym węglem to hit w kosmetyce. Maska usuwa martwe komórki naskórka i zanieczyszczenia porów. Pomaga usunąć nadmiar sebum, skutecznie matując skórę. Wykazuje delikatne działanie dezynfekujące, zabezpieczając przed tworzeniem się nowych zaskórników. Pomaga zneutralizować toksyny i wolne rodniki. Nawilża i odświeża skórę. 


Rewelacyjne działająca maseczka z aktywnym węglem, w dodatku PEEL-OFF – UWIELBIAM!
Zacznę od problemu, który sprawiał mi największe trudności :] Później będą same plusy :]
Jedyny minus jaki znalazłam przy tym produkcie to dozowanie. Mnie osobiście było bardzo ciężko wydobyć odpowiednią ilość maseczki do nałożenia na twarz. Musiałam mocno ściskać tubkę a maseczka ( bardzo treściwa konsystencja) powoli ukazywała się moim oczom. Wkurzałam się za każdym razem, bo naprawdę nim wydobyłam odpowiednią ilość maseczki musiałam się troszkę napocić :] Jednak to co było później sprawiało, że zapominałam o molestowaniu tubki :D


Maseczka jak wspomniałam powyżej ma bardzo treściwą konsystencję. Jeśli chodzi o rozprowadzenie na twarzy nie było to skomplikowane, jednakże moje dzieci przestraszyły się mamy w z czarną twarzą :]

Księżniczka cały czas pytała czy się dobrze czuję, co mam na twarzy itp… A kiedy próbowałam wytłumaczyć, że to maseczka – to Księżniczka non stop dopytywała – MAMUSIU ZMYŁAŚ JUŻ? NIE MA MASECZKI? NIE MA MASECZKI? :D

Po nałożeniu maseczki na twarz, trzymałam ją około 25 minut czasami dochodziłam do 30 minut:] Jakie to fajne uczucie, kiedy czujesz jak twarz zaczyna sztywnieć, a aktywność maseczki daje odczuć swoje działanie :D

To co zauważyłam podczas stosowania to fakt, iż maseczka ładnie matuje skórę, a i ilość sebum zostaje ograniczona :]

Nie pojawiły się na mej twarzy intruzy czy też popularne zaskórniki. Razem z maseczką, kiedy ją ściągałam, ściągnęłam chyba wszystko to co nie powinno znaleźć się na skórze :] 


Rewelacyjne działanie aktywnego węgla, sprawiło, że moja skóra odmłodniała i wygląda na promienną i zdrową :] To bardzo cieszy, taki efekt jest pożądany – to sprawia, że chce się więcej i więcej.
A cena jaką ma ten produkt zachęca do ponownego zakupu, bo nie ukrywajmy, że za 9.99zł kupimy coś lepszego :] Ona zasługuje na cenę dużo wyższą – ale nie mówię tego głośno, bo dzięki tej kwocie każdy może sobie na nią pozwolić :]

Polecam w 100% - WARTO! Zadbana skóra a przy tym fantastyczna zabawa :] Nam dorosłym też czasami potrzeba dziecięcej rozrywki :D
ŚWIT PHARMA – dziękuję – produkt rewelacyjny i cena dla każdej kieszeni :)

3 komentarze:

  1. Siostra ma. Przyznam szczerze, że byłam pod ogromnym wrażeniem jej działania, bo myślałam, że nie zrobi nic. Jakież było nasze zaskoczenie, kiedy okazało się, że rzeczywiście się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie, ze maska jest tania a jej działanie jest bardzo zadowalające , przekonałaś mnie do wypróbowania jej.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...