About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 2 grudnia 2017

V.Laboratories X3 Perfumowane żele do kąpieli! – Eksplozja męskich zapachów!



V.Labolaroties - Eksplozja zapachów w łazience? Pamiętacie taki wstęp? Brawo! Dokładnie tak samo rozpoczynała się recenzja trzech wyjątkowo pachnących żeli do kąpieli od V.Labolaroties :D


Tym razem na tapecie coś dla mężczyzn. Dla prawdziwych facetów! Zapachy ekstremalnie pociągające :D Kilka słów od męża Zebry na ten temat poniżej – ale Zebra nie może powstrzymać się od dopowiedzenia czegoś ;]


Żele spisały się bardzo dobrze. Nie wiem jak to ująć aby nie było tak zwyczajnie ale chyba inaczej się nie da niż powiedzieć, że bardzo dobrze oczyszczają ciało :]


 Delikatnie się pienią – co dla mnie jest w sam raz, bo nie przepadam ostatnimi czasy za ogromną ilością piany. Może pod prysznicem jest wskazana ale w wannie – nie bardzo ;]
Żele prócz świetnego zapachu który nawet moja żona w łóżku potrafi wyczuć, mają w sobie taką odrobinę żywiołu. Każdy z tych żeli ma inny żywioł. Z jednej butelki czuć ogień, z drugiej  powietrze, a z trzeciej wodę. Tak tylko potrafię opisać te zapachy słowami. 


Żele szybko chciał zaadaptować syn, bo przecież nie ma nic lepszego niż myć się tym samym kosmetykiem co tatuś prawda? Dziecko wówczas poczuwa się takie dorosłe :]

Żele spodobały się męskiej części rodziny ale i damska część słała złote wyrazy uznania dla V.Labolaroties :]

Ja ze swojej strony dziękuję że V.Labolaroties zawsze o mnie pamięta – choć nie Ja gram tu główne skrzypce :]




Kochani nie wiem czy z recenzji męża coś wywnioskujecie, ale jedno Wam powiem – WARTO JE WYPRÓBOWAĆ! Męskość i siła, ogień – woda – REWELACJA!
Dziękujemy V.Labolaroties za nieziemskie doznania ;)

4 komentarze:

  1. ooo widzę nową, ładniejszą czcionkę żeli, mój chłopak je używał

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym postem bo miałam kiedyś jakieś inne kosmetyki z tej marki i je lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe warianty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie mieli fajne żele ( które używałam) ale nie jestem pewna, czy te produkty by mi przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...