About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 4 stycznia 2018

Pięknie pachnąca oliwka pielęgnacyjna od Equilibra :]



Dawno nie pokazywałam i nie polecałam Wam produktów dla dzieci. Teraz mam przyjemność po dokładnym przetestowaniu polecić Wam niesamowitą oliwkę pielęgnacyjną dla dzieci. Przecież to, że o skórę tych najmłodszych musimy szczególnie dbać to chyba już wiemy prawda?


Ta oliwka nieziemsko pachnie, a co najważniejsze moja Księżniczka ją uwielbia. Ma zupełnie inny zapach niż typowe oliwki, które zakupimy w hipermarkecie.
Doskonale rozprowadza się po ciele i otula tym swoim cudownym zapachem. Wspaniale natłuszcza skórę. Jeśli wasze dzieci borykają się z problemem jakim jest sucha skóra – to polecam wypróbować. My stosujemy ją w formie pielęgnacji ale u starszego synusia kiedy pojawił się problem suchej skóry na nogach – ta oliwka błyskawicznie dała sobie radę!


Skóra zostaje jedwabiście gładka, miękka i nieziemsko pachnąca. Zapach nie podrażnia małego noska – a wręcz przeciwnie powoduje, że Księżniczka sama chętnie prosi o tę oliwkę :]
No cóż, nie pozostaje nam nic innego jak polecić ją WAM.


Equilibra – dziękujemy! 

Co zawiera oliwka pielęgnacyjna?
 99% składników naturalnego pochodzenia
 Olej słonecznikowy o wysokiej zawartości kwasu oleinowego: odżywia i nawilża
 Olejek ze słodkich migdałów: nawilża i zmiękcza
 Witamina E: utrzymuje elastyczność skóry
 Bisabolol: koi



Teraz kosztuje 19zł –
TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Tą oliwkę dałam dla mojej wnuczki, ale muszę kupić też sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimą lubię używać takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te chustki i były spoko.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwas oleinowy ma również wiele innych cennych właściwości. Hamuje przekształcenie testosteronu w szkodliwą dla mieszków włosowych formę androgenu, który jest odpowiedzialny za łysienie oraz ma działanie antyoksydacyjne (zapobiega starzeniu się skóry).

    OdpowiedzUsuń
  5. tej marki miałam szampon odżywke i żel łagodzący i wszystko sprawdzało się na medal :D więc i ta oliwka zapewne by u mnie zdała egzamin....tym bardziej że piszesz że pięknie pachnie :D a zapach u mnie to połowa sukcesu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, nie słyszałam wcześniej o tej oliwce :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...