About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 10 kwietnia 2018

Matujący krem do twarzy - problematyczna i tłusta skóra 50ml EC LAB




Rewelacyjny, lekki, idealnie matujący krem dla skóry tłustej – jaką mam ja!



Matujący krem do twarzy – dla problematycznej i tłustej skóry - zawiera ponad  97 % składników pochodzenia roślinnego. Wchodzące w jego  skład:  – organiczny ekstrakt z irysa, organiczny ekstrakt z oczaru wirginijskiego, organiczny olej ze słodkich migdałów, wiciokrzew japoński, ylang ylang  - nawilżają, działają przeciwzapalnie i antyseptycznie, odświeżają, tonizują, koją, napełniają wilgocią, poprawiają koloryt skóry, działają antyoksydacyjnie. Produkt nie zawiera parabenów i silikonów.


Krem ma bardzo delikatną konsystencję, jego aplikacja jest banalnie prosta a efekt zadowalający :) Mam cerę tłustą, to też wybranie dla niej odpowiedniego kremu stanowi nie lada problem. Dopiero dzisiaj wypowiadam się na temat tego kremu, ponieważ używałam go od grudnia 2017roku i właśnie wczoraj skończył swój żywot.
50ml bo tyle miał pojemności mój krem wystarczyłby mi na dłużej, jednak w moim domu nie tylko ja mam cerę tłustą – stąd krem wpadł w ręce nie tylko moje – ale i tak ja byłam jego głównym użytkownikiem :] I to mnie najbardziej pomógł :]
Jak zdążyliście przeczytać opis na samej górze, krem zawiera ponad 97% składników naturalnych – a przecież nie ma nic lepszego dla naszej skóry niż naturalne składniki.

Składniki aktywne:
Organiczny ekstrakt irysa -  oczyszcza, nawilża, działa przeciwzapalnie, koi, łagodzi podrażnienia, ściąga pory, uelastycznia skórę.
Organiczny ekstrakt z oczaru wirginijskiego – działa przeciwzapalnie i antyseptycznie, odświeża i tonizuje.
Organiczny olej ze słodkich migdałów – napełnia skórę wilgocią, odżywia, tonizuje, zmiękcza, poprawia koloryt skóry, skóra staje się gładka i elastyczna. Zawiera wiele niezbędnych skórze witamin F, A, E.


Cóż Zebra może Wam napisać na temat tego super kremu?  On naprawdę ładnie matuje! I jest doskonały pod makijaż :] Ja od kiedy go używałam, miałam naprawdę przyjemne poranki ;) – Kobiety wiedzą o czym mówię ;]
Lekki, delikatny, matujący – po prostu strzał w 10%
Polecam!

GrtoaBryza.eu – tu możecie go zakupić :] Nie zastanawiajcie się czy warto – bo krem jest wart zakupu!

1 komentarz:

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...