About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 25 kwietnia 2018

Odkurzacz do szyb Dry&Clean firmy Leifheit z drążkiem!



Każda z nas marzy o łatwym i szybkim myciu okien. Kiedy przychodzi ten czas, niejednokrotnie przesuwamy dzień mycia… Wiem to z autopsji… Lubię mieć porządek, jestem na tym punkcie troszkę „uwrażliwiona”. Nie znoszę kiedy na podłodze jest coś co być nie powinno, a na oknach ślady po deszczu. Ale ile przy tym nerwów to wiem tylko Ja.


 Za każdym razem kiedy przychodził ten moment mycia okien myślałam, że oszaleję… Walka ze smugami była zacięta – nie poddawałam się, ale za to traciłam dużo czasu aby moje okna napawały mnie dumą :]

Nie będę mówiła, ile potrafiłam „pucować” jedno okno dla świętego spokoju i wielkiego ACH – rodzinki :)


Marka Leifheit jest mi znana od lat. Ale długo zastanawiałam się czy to aby prawda w tych opiniach, czy sposób zachwalania nie jest zwykłym chwytem marketingowym? I tak sobie żyłam, męczona myślami – czy ten odkurzacz mógłby mi ulżyć w życiu. 


Przyszedł moment spełnienia marzenia. A co z tym idzie? Powierzchni szklanej 5 razy tyle co obecnie. Okna duże, różna wysokość – o mój BOŻE – pomyślałam, przecież ja muszę wypróbować ten odkurzacz bo oszaleję! A jak ja będę myła wysokie okna? Przecież będę musiała stawać na krzesełku a może i drabinkę będzie trzeba zakupić…


I pojawił się w pełnej swej okazałości ON!
 
Przystojny, dostojny, inteligentny? – A i owszem. Smukły i poręczny, a przede wszystkim wygodny.
<- To tak na pierwszy rzut oka! 


Oglądałam go  z każdej strony, oględziny miał w 200% i podjęłam pierwszy krok – powiedziałam sobie…

Zebra! Masz to co wszyscy zachwalają! Ogarnij się i wypróbuj!
No to siup! Na Instagramie widzieliście pierwsze próby – a kto nie widział tego odsyłam TUTAJ.


Poszło jak z płatka, nawet nie pomyślałam, że tak po pierwszej próbie będę mogła powiedzieć, że jest całkiem OK :]
Wzięłam się za okna… I co?





Nie wierzyłam własnym oczom, co ten przystojniak wyczynia. Umycie okna zajęło mi kilka sekund – ale nie to jest do pochwały. Pochwała należy się JEMU – temu przystojniakowi, który sprawił, że mycie okien stało się przyjemnością :]







Odkurzacz działa szybko i sprawnie, brak ściekającej wody
i … BRAK SMUG!!!!
 
Ach jaka ulga kiedy to napisałam, bo w końcu mogę poprzeć wszystkich którzy zachwalają  ten odkurzacz.


Kochani odkurzacz jest fantastyczny! Pod każdym względem. Nadaje się do mycia wszystkich gładkich powierzchni, nie tylko okna czy lustra! Można nim myć płytki i kabiny prysznicowe – wszędzie daje radę, nigdzie nie oświadczycie smug! Trzeba tylko pamiętać o jednej ważnej sprawie.
- Jeśli odkurzacie np. okno – po jednym przeciągnięciu na przykład wzdłuż – należy suchą szmatką przetrzeć końcówkę – wówczas unikniecie smug!

System 360° umożliwia pracę pod różnym kątem: również ukosem poziomo oraz nad głową – TAK! Sprawdziłam wszystkie możliwości. W każdym przypadku odkurzacz daje z siebie 200%!  Można nim odkurzać pionowo, poziomo – jak kto woli, jak komu wygodniej :)
Jeśli chodzi o akumulator…

NOWOŚĆ: naładowany akumulator wystarcza na 15% dłużej! Dzięki inteligentnemu systemowi StandBy jedno naładowanie akumulatora umożliwia do 35 minut pracy (100m²) – POTWIERDZAM! Umyłam już wszystkie okna w mieszkaniu + lustra oraz płytki w łazience i odkurzacz dalej ma taką samą moc! 


Jeszcze kilka słów :]
·         Przedłużenie za pomocą drążka o długości 43 cm -  U mnie spisał się na medal :]
·         Pasuje do wszystkich drążków z systemem Click marki Leifheit - idealny do mycia wysokich okien – To rewelacja! Ponieważ do okien dachowych będzie jak znalazł :]
·         Z akumulatorem litowo-jonowym o długiej żywotności
·         Łatwo się go myje dzięki wyjątkowo dużemu otworowi zbiornika – Tak popatrzcie na zdjęcie poniżej, pokazałam Wam jak wygląda wyjęty zbiornik. To bardzo prosta sprawa i przyjemność :]


·         NOWOŚĆ: wymienna dysza do odsysania! 17cm dysza do odsysania z wąskich powierzchni – Świetnie!
·         Wyprodukowano w Europie :]


No cóż mogę więcej napisać? Odkurzacz marki Leifheit jest moim zbawieniem. Nie mogę się doczekać przeprowadzki – kiedy będę mogła Wam pokazać jeszcze lepiej jego możliwości na dużych powierzchniach. Bacznie obserwujcie Insta Zebry aby być na bieżąco :)

I teraz już nie zastanawiajcie się, kiedy będziecie oglądały reklamę tego odkurzacza czy warto go zakupić – bo mówię Wam, że WARTO! Moja sąsiadka oszalała na jego punkcie, kiedy zobaczyła co Zebra robi – a wczoraj szalała już swoim odkurzaczem :D Jestem pewna, że nie tylko Ja jestem tak pozytywnie zaskoczona tym przystojniakiem, a prawdę mówiąc – ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM :)


 Bo praca z nim daje mi tyle przyjemności, że brakuje mi słów aby to móc opisać – a efekty? A efekty oceńcie sami, kiedy wypróbujecie TO CUDO! 



Cena 239zł – do kupienia TUTAJ!
 

Zebra poleca!
Leifheit – byliście, jesteście i będziecie – NIE DO POKONANIA!

13 komentarzy:

  1. fantastyczne urządzenie, mycie okien z leifheit to prawdziwa przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O muszę podsunąć to urządzenie mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę takiego zbawienia :) Moja teściowa ma taki odkurzacz, ale na pewno innej marki - i niestety nie jest z niego zadowolona. Zastanawiałam się nad kupnem czegoś takiego, ale po jej opinii zrezygnowałam. Widzę jednak, że można upolować naprawdę wartościowe i przydatne okazy... Więc się nad tym zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkurzacz do szyb!!!
    Nawet nie miałam pojęcia o istnieniu takich urządzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt zachwycający! Ja jednak mam w mieszkaniu tylko 3 okna, więc dla mnie takie urządzenie jest zbędne, ale jak ktoś ma duży dom, to w końcu nie będzie musiał się tyle męczyć, by uzyskać zadowalający efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim, ciekawe urządzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. what a cool product.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam wiele dobrego i tym odkurzaczu, trza w końcu zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam taki odkurzacz z innej firmy i też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe urządzenie myślę że ułatwiło by mi porządki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam nie dopiero czekają porządki ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem co chcę na urodziny :D A poważnie to rzeczywiście wygląda na przyjaciela każdej szanującej się pani domu i mnie też ułatwiłby życie <3

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...